seg jävla piss dag...



Har rägnat typ hela dan, man blir så nere när de regnar. Längtar skita mkt till sommarlovet, bara 24dagar kvar nu ;D ;D jejej! Just nu kollar jag på alla desperet avsnitt. Har hittat en sida med alla sesonger. :)  
ska bäställa från GT, har inte gjort det än så jag ska göra de sen. :)

PUSS <3 

  


emma

vad heter sidan??!! ÄLSKAAARR DESPERET! och hur gör du sånna hjärtan??efter puss??



KRAAMM!!

2009-05-18 @ 20:38:16
Lovisa

Hejsan. Jag tycker att din blogg är väldigt bra. Den är riktigt rolig att läsa. Bilden du har åvan är väldigt fin. Kan jag få kopiera den och lägga upp på min blogg? Jag täckte också fråga dej vilken kameramodell du har på den bilden.

hälsningar Lovisa från Skåne.

2009-05-18 @ 20:57:33
Leia

Håller med, regn är inget kul. :S

2009-05-18 @ 23:17:02
URL: http://onlyforever.blogg.se/
mimmi

heeo! aa, de e inte kul när de rägnar.. ;P

vad heter sidan med alla DH avsnitt? 'skriv hälst de i ett inlägg, blir så jobbigt att hitta tilbaks till kommentarerna här ;)'



KRAMAR

2009-05-19 @ 11:53:09
viktoria

sv-



emma: brevid Z finns de en knapp tryck på den och sen en trea <3



lovisa: Hitta bilden från google så ja vet inte vilken kameramodell den är tagen med... och ja du får ta de den ;)





puss puss <<3

2009-05-19 @ 12:02:33
URL: http://happines.webblogg.se/

skriv nått till mej här:

Namn:
remember me?

mail:

blogg:

Kommentar:

Trackback